Doprava a platba

DOPRAVA ČESKOU POŠTOU

Balík do ruky Česká pošta doručí do 24 hodin po celé ČR od potvrzení odeslání objednávky. V den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Balík na poštu Česká pošta doručí do 24 hodin od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení  objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a
datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Tímto způsobem nelze zasílat Bílou techniku a ostatní rozměrné nebo těžké zboží. Cena dopravy se řídí obchodními podmínkami.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY A REKLAMACE

Protože se podmínky převzetí a reklamace u jednotlivých přepravních společností liší, uvádíme níže stručný přehled základních charakteristik. Pro podrobné informace můžete kontaktovat bezplatné linky přepraních společností nebo navštívit jejich webové stránky.

Česká pošta

– Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.Infolinka: 840 111 244

Jak uplatnit reklamaci?
Osobně na kterékoli poště

Další informace: zde